Nəsimi Dizayner Olsaydı
Nəsimi dizayner olsaydı, onun yaradıcılığına böyük ehtimalla dərin fəlsəfi məzmun və estetik simvolizm hakim olardı. Nəsiminin əsərlərində gördüyümüz kimi, onun fikir və duyğuları çoxqatlı və dərindir. Dizayn sahəsində olsaydı, yəqin ki, aşağıdakı cəhətlərə diqqət yetirərdi:
- Məna Dərinliyi və Simvolizm: Hər bir dizaynda dərin məna və simvolizm olardı. O, zahiri görünüşdən çox, dizaynın arxasındakı fikri ön planda tutardı. Məsələn, Nəsimi insanın iç dünyasını araşdırdığı kimi, dizaynlarında da insan ruhunun fərqli tərəflərini əks etdirən elementlər istifadə edə bilərdi.
- Mistika və Şeiriyyat: Onun dizayn üslubu mistik və şeirlərlə zəngin olardı. Hər bir xətt, forma və rəng ruhani və poetik bir məna daşıyardı, insanı düşünməyə və dərinliklərə dalmağa sövq edərdi.
- İnsan və Kainatın Birləşməsi: Nəsimi insanı kainatın bir parçası kimi görürdü, buna görə də onun dizaynında təbiət elementləri ilə insanı birləşdirən kompozisiyalar ola bilərdi. Bu dizaynlar insan və təbiət arasındakı harmoniya və əlaqəni vurğulayardı.
- Minimalizm və Harmoniya: Sadə, lakin çox məna daşıyan dizaynlar yaradardı. Minimalizm onun işlərində simvolik dərinliklə birləşərək, harmoniya və tarazlıq yaratmaq üçün istifadə edilərdi.
- Sufizm və Ruhaniyyət: Sufizm fəlsəfəsi onun dizaynlarında əksini tapa bilərdi, xüsusilə “vahidül-vücud” prinsipi (varlığın birliyi) dizaynlarında formalaşan bir konsept olardı.
Nəticədə, Nəsimi dizayner kimi fərqli və ruhani bir üslub yarada bilərdi, insanı düşünməyə və öz daxili dünyasına yol açmağa dəvət edən dizaynlarla məşğul olardı.
Əgər Nəsimi dizayn sahəsində posterlər hazırlasaydı, onun posterləri güclü fəlsəfi və estetik üslubla zəngin olardı. Onun şeirlərindəki dərin mənəviyyat və sufi fikirləri dizaynlarında əksini tapardı. Nəsiminin poster hazırlama tərzi aşağıdakı şəkildə ola bilərdi:
1. Simvolizm və Məna
Posterlərində mütləq simvolizm olardı. Hər bir element — xətt, rəng, forma — bir məna daşıyardı. Məsələn, göy rəng ruha aid məqamları, qırmızı ehtirası və ilahi sevgini, yaşıl isə təbiət və həyatın yenilənməsini simvolizə edə bilərdi.
2. Kalliqrafiya və Şeir
Onun posterlərində çox güman ki, şeirlərindən parçalar, xüsusən kalliqrafiya ilə işlənmiş mətinlər öz yerini alardı. Nəsimi öz əsərlərində şeiriyyətlə dili gözəl bir formaya gətirdiyi kimi, posterlərdə də estetik cəhətdən güclü kalliqrafik elementlərdən istifadə edərdi.
3. Abstrakt və Mistik Formalar
Nəsimi öz düşüncələrində dünyanı və insanı ruhani bir bütövlük kimi görürdü, bu da onun posterlərində abstrakt formaların istifadəsinə səbəb olardı. Mistik və qeyri-ənənəvi formalar, spiral və dairəvi kompozisiyalar insan və kainatın birliyini simvolizə edə bilərdi.
4. İşıq və Kölgə
Onun dizaynlarında işıq və kölgə böyük rol oynayardı. Bu, onun şeirlərində olduğu kimi, həyatın dualizmini — işıq və qaranlıq, sevgi və əzab kimi mövzuları əks etdirə bilərdi. İşıq və kölgə oyunu ilə posterlərdə dərinlik və kontrast yaradılardı.
5. Geometrik Elementlər
Nəsimi şeirlərindəki harmoniya və tarazlıq dizaynlarına da yansıyardı. Geometrik elementlərdən istifadə edərək kainatın mükəmməl simmetriyasını və onun içində insanın yerini simvolizə edən dizaynlar qurardı. Dairələr və çoxbucaqlı formalar onun işlərində insan ruhunun sonsuzluğunu ifadə edə bilərdi.
6. Minimalist və Ruhani Posterlər
Onun dizaynlarında çoxlu elementlər yerinə, daha sadə və minimalist bir yanaşma ola bilərdi. Hər bir element daha çox məna daşıdığı üçün çox detallı posterlərdən qaçınar və daha yığcam, lakin məna baxımından zəngin dizaynlar yaradardı.
Məsələn:
- Poster mövzusu: “Varlığın Birliyi”
- Arxa planda spiralvari formalarla insan və kainatın birliyi simvolizə olunar.
- Ortada qızılgül forması və ya açıq əl (sufi simvolizmi).
- Üstündə Nəsiminin “Məndə sığar iki cahan, mən bu cahana sığmazam” misrası kalliqrafik tərzdə.
- Solğun, mülayim rənglərdən ibarət fon, zərif qızıl və bənövşəyi tonlarla harmoniya yaradılar.
Nəsimi dizayn tərzində güclü estetiklə yanaşı, mənəvi və fəlsəfi aspektləri də vurğulayaraq insanı düşünməyə və öz ruhani dünyasına dalmağa dəvət edərdi.