3D rəssam və ya 3D modelləşdirici kimi də tanınan 3D dizayneri müxtəlif məqsədlər üçün, o cümlədən oyunlar, filmlər, animasiyalar, simulyasiyalar, məhsulun vizuallaşdırılması və memarlıq vizuallaşdırılması üçün üçölçülü rəqəmsal aktivlərin yaradılmasında ixtisaslaşan peşəkardır. 3D dizaynerinin adətən etdiyi şey budur:
- Modelləşdirmə : 3D dizaynerinin əsas vəzifələrindən biri 3D modellər yaratmaqdır. Bu rəqəmsal obyektləri heykəlləndirmək və manipulyasiya etmək üçün Blender, Autodesk Maya, 3ds Max və ya ZBrush kimi xüsusi proqramlardan istifadəni nəzərdə tutur. Modellər personajlardan və canlılardan tutmuş rekvizitlərə, nəqliyyat vasitələrinə, binalara və s.
- Teksturasiya : Əsas həndəsəni yaratdıqdan sonra 3D dizaynerləri rəng, əks etdirmə, pürüzlülük və qabarıqlıq kimi real səth xüsusiyyətlərini vermək üçün modellərinə fakturalar tətbiq edirlər. Teksturasiya birbaşa modelin üzərinə rəngləmə və ya ətraflı fakturalar yaratmaq üçün foto istinadlardan istifadə edə bilər.
- Rigging : Oyunlar və filmlər kimi cizgi layihələri üçün 3D dizaynerlər tez-tez modellərini quraşdırırlar. Arma modelin daxilində rəqəmsal skeletin (sümüklər və oynaqlar) yaradılmasını nəzərdə tutur ki, bu da animatorlara personajı və ya obyekti real şəkildə poza və canlandırmaq imkanı verir.
- Animasiya : Bəzi 3D dizaynerləri hərəkət vasitəsilə personajları və obyektləri canlandıran animasiyada ixtisaslaşırlar. Bu, layihənin tələblərindən asılı olaraq sadə gediş dövrlərindən mürəkkəb hərəkət ardıcıllığına qədər hər şeyi əhatə edə bilər.
- İşıqlandırma və İşıqlandırma : İşıqlandırma real 3D səhnələrin yaradılmasında mühüm rol oynayır. 3D dizaynerləri obyektləri işıqlandırmaq, kölgələr və əkslər yaratmaq üçün səhnələrində virtual işıqlar quraşdırırlar. Daha sonra 3D modellərindən yüksək keyfiyyətli şəkillər və ya animasiyalar yaratmaq üçün render proqramından istifadə edirlər.
- Xüsusi Effektlər : Modelləşdirmə və animasiya ilə yanaşı, 3D dizaynerlər həmçinin partlayışlar, tüstü, yanğın, su simulyasiyaları və hissəcik effektləri kimi xüsusi effektlər yarada bilərlər. Bu effektlər layihələrinə realizm və vizual maraq qatır.
- Optimallaşdırma : Oyunlar və virtual reallıq təcrübələri kimi real vaxt proqramları üçün 3D dizaynerləri hədəf platformalarda düzgün işləməsini təmin etmək üçün modellərini optimallaşdırırlar. Bu, çoxbucaqlıların sayının azaldılması, teksturaların optimallaşdırılması və təfərrüat səviyyəsi (LOD) sistemlərinin tətbiqini əhatə edə bilər.
- Əməkdaşlıq : 3D dizaynerləri tez-tez bədii rəhbərlər, animatorlar, proqramçılar və prodüserlər də daxil olmaqla istehsal qrupunun digər üzvləri ilə sıx əməkdaşlıq edirlər. Onlar öz işləri ilə bağlı rəy ala və son məhsulun layihənin tələblərinə və baxışına cavab verməsini təmin etmək üçün müvafiq olaraq düzəlişlər edə bilərlər.
Ümumilikdə, 3D dizaynerləri üçölçülü məkanda təxəyyülü həyata keçirmək üçün öz bacarıqlarından istifadə edərək müxtəlif sənaye sahələrində rəqəmsal məzmunun yaradılmasında mühüm rol oynayırlar.
3D Dizaynlar Necə Hazırlanılır
3D modellərin dizaynı dərinliyi və təfərrüatı olan rəqəmsal obyektlər yaratmaq üçün bir neçə addım və texnikanı əhatə edir. Tipik prosesə ümumi baxış:
- Konseptuallaşdırma : Hər hansı bir dizayn prosesi kimi, bir fikirlə başlayır. İstər xarakter, obyekt, ətraf mühit və ya memarlıq quruluşu olsun, 3D dizayner dizaynı konseptuallaşdırmaqla başlayır. Bu, kağız üzərində ideyaların eskizlərini, istinad şəkillərinin toplanması və ya həmkarları və ya müştəriləri ilə beyin fırtınası ilə bağlı ola bilər.
- Modelləşdirmə : Konsepsiya möhkəmləndikdən sonra 3D dizayneri modelləşdirmə mərhələsinə keçir. Blender, Autodesk Maya və ya ZBrush kimi xüsusi 3D modelləşdirmə proqramından istifadə edərək, onlar obyektin əsas formasını və ya həndəsəsini yaradırlar. Bu, layihənin mürəkkəbliyindən və tələblərindən asılı olaraq çoxbucaqlı modelləşdirmə, heykəltəraşlıq və ya parametrik modelləşdirmə kimi müxtəlif üsullarla həyata keçirilə bilər.
- Detallaşdırma : Əsas forma qurulduqdan sonra dizayner modelə daha incə detallar əlavə edir. Buraya personajın geyimindəki qırışlar, avtomobildəki mexaniki komponentlər və ya binadakı memarlıq bəzəkləri kimi səth detalları daxil ola bilər. Detallaşdırma heykəltəraşlıq, tekstura və ya yerdəyişmə xəritələri və ya normal xəritələr kimi xüsusi alətlərdən istifadə etməklə əldə edilə bilər.
- Teksturasiya : Teksturasiya 3D modelə rəng, material xassələri və səth detallarını vermək üçün səth toxumalarının tətbiqi prosesidir. Bu, diffuz rəng, spesifik intensivlik, pürüzlülük və qabarıqlıq kimi müxtəlif atributlar üçün faktura xəritələrinin yaradılmasını və ya alınmasını əhatə edir. Dokular birbaşa modelin üzərinə rənglənə və ya Adobe Photoshop kimi şəkil redaktə proqramından istifadə edərək yaradıla bilər.
- Quraşdırma (əgər varsa) : Animasiya edilməli olan simvollar və ya obyektlər üçün 3D dizayneri modeli qura bilər. Quraşdırma modelin içərisində rəqəmsal skeletin (sümüklər və oynaqlar) yaradılmasını və animatorlara obyekti real şəkildə pozmağa və canlandırmaq imkanı verən idarəetmə vasitələrinin qurulmasını nəzərdə tutur.
- Animasiya (əgər varsa) : Layihə animasiya tələb edirsə, 3D dizayneri əsas kadr animasiyası, hərəkətin çəkilişi datası və ya prosedur animasiya üsullarından istifadə edərək saxtalaşdırılmış modeli canlandırır. Bu, yerimək və ya tullanmaq kimi sadə hərəkətlərdən tutmuş üz ifadələri və ya döyüş ardıcıllığı kimi mürəkkəb hərəkətlərə qədər hər şeyi əhatə edə bilər.
- İşıqlandırma : İşıqlandırma real və vizual cəlbedici 3D səhnələr yaratmaq üçün çox vacibdir. Dizayner obyektləri işıqlandırmaq və kölgələr, işıqlandırmalar və əkslər yaratmaq üçün səhnə daxilində virtual işıqlar quraşdırır. İstədiyiniz əhval-ruhiyyəni və ya atmosferi əldə etmək üçün açıq rəng, intensivlik və düşmə kimi parametrləri də tənzimləyə bilərlər.
- Rendering : Səhnə qurulduqdan və model teksturalaşdırıldıqdan və işıqlandırıldıqdan sonra dizayner son şəkilləri və ya animasiyaları təqdim edir. Renderinq proqramı işığın 3D səhnə ilə necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu hesablayır və yüksək keyfiyyətli şəkillər və ya video faylları istehsal edir. Dizayner istədiyiniz görünüş və keyfiyyətə nail olmaq üçün render parametrlərini təkrarlaya bilər.
- Nəzərdən keçirmə və nəzərdən keçirmə : Bütün proses boyu dizayner öz işini nəzərdən keçirə, həmkarlarından və ya müştərilərdən rəy toplaya və son nəticənin layihənin tələblərinə və baxışına cavab verməsini təmin etmək üçün lazım gəldikdə düzəlişlər edə bilər.
Bu proses konkret layihədən, istifadə olunan proqram təminatından və dizaynerin üstünlüklərindən asılı olaraq dəyişə bilər, lakin bunlar 3D modellərin dizaynında iştirak edən əsas addımlardır.